elaas zien we steeds vaker dat families, erven of instanties een woning moeten leegmaken die (tot ieders verbazing) ontzettend vol en vervuild is. Het blijkt dan dat de omgeving hiervan eigenlijk helemaal niet op de hoogte was. Na overlijden (of opname) komt die vervuiling dan pas aan het licht.
Hoe dat zo is gekomen, daar zijn verschillende oorzaken voor. Maar vaak schamen families zich wel voor de toestand van de leeg te ruimen woning. Wees gerust: met onze vele ervaringen met dit soort situaties bieden we u discrete ontruimingsoplossingen. Daarover gaan we graag met u in gesprek.
Hoe werken wij bij leegruimen - na een overlijden
Na het eerste contact plannen we een afspraak met u in om de woning te bekijken. Samen met u en eventuele andere nabestaanden bespreken we welke spullen u graag wilt bewaren en welke spullen weg mogen. Ook spreken we af op welke dag wij de woning gaan leegruimen.
Nadat we precies bepaald hebben wat we gaan doen, krijgt u van ons vrijblijvend een offerte. Gaat u akkoord? Dan plannen we het werk in. We geven u altijd eerst de tijd om zelf de waardevolle en persoonlijke spullen uit te zoeken.
Daarna starten we met de ontruiming. Ons vaste team pakt alle nog herbruikbare spullen in en levert ze in bij een goed doel. Heeft u waardevolle of persoonlijke zaken u over het hoofd gezien? Dan nemen we daar snel contact met u over op.
Wij werken professioneel, efficiënt en respectvol. Wanneer de woning leeg is, nemen we contact met u op om het resultaat te beoordelen. Desgewenst voeren wij de eindoplevering voor u uit met de verhuurder.
Hoe werken wij bij leegruimen - na een uitzetting of faillissement
Na het eerste contact plannen we een afspraak in om de woning te bekijken. Samen met eventuele betrokkenen bespreken we welke spullen bewaard moeten blijven en welke spullen weg mogen. Ook spreken we af op welke dag wij de woning gaan leegruimen.
Nadat we precies bepaald hebben wat we gaan doen, krijgt u van ons vrijblijvend een offerte. Gaat u akkoord? Dan plannen we het werk in.
Op de afgesproken dag verzorgen we de ontruiming tot in detail. Ons vaste team pakt alle nog herbruikbare spullen in en levert ze in bij een goed doel.
Wij werken professioneel, efficiënt en respectvol. Wanneer de woning leeg is, nemen we contact met u op om het resultaat te beoordelen.
Wat kost een ontruiming?
Denkt u erover om een huis leeg te laten ruimen en wilt u weten wat dat kost? Dat begrijpen wij heel goed.
Wat een ontruiming kost hangt af van de omvang van de woning, de hoeveelheid spullen en allerlei andere factoren. Een aantal factoren die de kosten van een huisontruiming onder andere bepalen:
- Zijn er spullen die naar goede doelen kunnen?
- Hebben we een container nodig voor het afvoeren van restafval of hout?
- Wilt u het huis veegschoon opgeleverd hebben of moet er ook worden schoongemaakt?
- Gaat het om een woning op de begane grond of (bijvoorbeeld) om een flat op de zesde verdieping?
- Zijn er ook kluswerkzaamheden nodig?
Woningontruimingen variëren in prijs van gemiddeld € 200 tot € 3500. Neem voor een prijsopgave vrijblijvend contact met ons op.